GARANTIIJUHEND
www.jone.ee veebilehelt ostetud toodete garantii vormistamine toimub läbi meie e-maili info@jone.ee Kui tootel ilmneb garantiiaja jooksul defekt, võtke meiega ühendust aadressil info@jone.ee, seejärel saadetakse teile registreerimisvorm. Pärast vormi kinnitamist saab toote remondiks tagastada. Garantiiperioodi jooksul tekkinud defektide korral, mille on tekitanud kliendid ise, koostatakse remondikulude kalkulatsiooni, millele lisanduvad tagastamise kulud.
Toodete garantii kaotab kehtivuse, kui:
*Garantiiperiood on lõppenud.
*Ilmneb sobimatu kasutamine.
*Kui toode ei ole algses olekus, näiteks tehniliste muudatuste tõttu.
*Kui toodet on kasutatud koos tarvikutega, mis ei ole selleks mõeldud.
*Kasutatakse mitte toetavat tarkvara või püsivara.
*Kui defekt on põhjustatud kliendi poolt, kannab remondi- ja saatmiskulud klient.
JIMMY toodete garantiiperiood on 24 kuud (välja arvatud tarvikutele).
Pange tähele, et garantii aluseks on ostuarve ning www.jone.ee käsitleb garantiitaotlusi neile, kes on toote soetanud Jone e-poest. Kui toode on soetatud teistelt pakkujatelt siis soovitame küsida garantii võimalust otse nende klienditeenindusest.
SEADMETE HOOLDUS
Seadmete hooldust puudutavate küsimustega pöörduge palun meie klienditeeninduse poole info@jone.ee